سالن زیبایی در پاسدران با کلبه الهه

سالن زیبایی در پاسداران

در این مقاله سالن زیبایی در پاسداران با کلبه الهه سعی کرده ایم خدمات برتر سالن های زیبایی را با شما به اشتراک بگذاریم ، چون برخلاف گذشته دیگر سالن های زیبایی فقط در حوزه ی آرایش و زیبایی فعالیت نمیکنند و با گسترش خدمات، این مراکز علاوه بر خدمات زیبایی به درمان و بهداشت پوست و مو مشتریان رسیدگی میکنند.همچنین میتوانید برای خدمات زیبایی در کلبه الهه به صفحات دیگر سایت ما نگاهی بیندازید.

امروزه برای بانوان و آقایان آراستگی یک امر ضروری محسوب میشود. بنابرین در حال حاضر مراکزی برای ارائه ی خدمات آرایشی و بهداشتی و سالن زیبایی بازار گرمی دارد.

در گذشته ارایش به هفت قسمت تقسیم میشد، که الان به هفت قلم آرایش معروف است.

سرخاب: برای خوشرنگ کردن گونه ها و لب

سفید آب: برای لایه بردار پوست و بدن

سرمه: برای تیره کردن خط مژه

وسمه: برای پرپشت نشان دادن ابرو

خال: برای زیبایی صورت

حنا: برای رنگ ناخن و مو

زرک: گرد طلایی رنگ که عملکردی مانند پنکک داشته

قبل از مراجعه به سالن زیبایی در پاسداران و استفاده از خدمات زیبایی سالن ها باید اطلاعاتی درباره ی این خدمات داشته باشید. ما در این قسمت به شرح این خدمات میپردازیم.

خدمات سالن زیبایی در پاسداران:

اصلاح و کوتاهی مو در آرایشگاه زنانه:

یکی از روش های تاثیر گزار برای تغییر حالت صورت و تنوع در چهره کوتاهی مو است. برای سالم نگه داشتن مو و فرار از موخوره و شکستگی های ساقه ی مو بهترین روش حذف قسمت های آسیب دیده است. مدل های متنوعی از کوتاهی مو مثل مدل باب، مصری، چتری، تیفوسی و پیکسی وجود دارد و آرایشگر ها با استفاده از قیچی و ماشین های اصلاح اینکار را به صورت حرفه ای انجام میدهند. برای داشتن مو های زیبا و سالم باید به متخصصان این حوزه رجوع کنید.

کوتاهی باید متناسب با فرم صورت انجام شود:

در سالن زیبایی پاسداران کلبه الهه ما تمامی متخصصین این حوزه را گرد هم آوردیم که بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد ، صورت های کشیده با پیشانی بلند باید مدل هایی را انتخاب کنند که قسمتی از پیشانی با چتری ها پوشانده شود.

صورت های گرد باید مدل های بلند تر و تیکه تیکه استفاده شود.

کسانی که گردن های بلندی دارند باید مدل های کوتاهی را انتخاب کنند که جلوی مو بلندتر از پشت آن باشد. تا گردن کوتاه تر دیده شود

گردن های کوتاه مدل مو های خیلی کوتاه دخترانه مناسب است تا تمام گردنشان دیده شود.

هیکل های درشت با مدل موی بلند و اندام های لاغر با مدل های کوتاه زیباتر میشوند.

کراتینه مو چیست و چه تاثیری دارد:

کراتین چیست؟

کراتین پروتئین طبیعی موجود در پوست، مو و ناخن است که باعث استحکام مو میشود. طی گذشت زمان و بالا رفتن سن و استفاده از شامپوها و مواد شیمیایی و رنگ و دکلره ی مو این پروتئین در مو از بین میرود. این پروتئین در مو های وز و فر کمتر وجود دارد.

کراتینه ی مو چه تاثیری دارد؟

کراتینه ی مو عملی است که با استفاده از مواد و محصولات حاوی کراتین، مو های آسیب دیده را احیا میکند و مو ها تا مدت ها صاف، نرم و درخشنده میماند. مدت ماندگاری کراتینه به تعداد مرتبه ی شستشوی مو بستگی دارد و هرچه کمتر مو با شامپو شسته شود این مدت بیشتر میشود.به طور معمول 2 تا 3 ماه ماندگاری دارد.

کراتینه برای زنان و مردانی که مو های خشک، وز و آسیب دیده دارند بسیار مناسب است.

بعد از کراتینه کردن مو نکاتی برای مراقبت از آن است که باید رعایت شود:

به مدت 4 روز نباید موی کراتینه شده شسته شود.

باید شامپو های مخصوص کراتینه و شامپو های بدون سولفات را جایگزین شامپو های معمولی کرد.

قبل از رفتن به استخر باید مو ها را به وسیله ی روغن ها ی مو چرب کرد.

کراتینه مو در آقایان:

در آقایان کراتین مو برای صاف و براق شدن مو و ریش انجام میشود. و باعث ترمیم مو های آسیب دیده و وز میشود. برای کراتینه ی ریش باید ریش بلند باشد.

براشینگ مو در سالن های زیبایی:

از براشینگ برای صاف و حالت دار کردن مو به وسیله ی سشوار و برس های حرارتی استفاده میشود. براشینگ باعث زیبایی و یکدست شدن مو میشود. هم برای موی کوتاه و هم بلند استفاده میشود. برای اینکار باید مو ها تمیز باشد و نتیجه ی مطلوبی روی موی چرب حاصل نمیشود.

شنیون مو:

همانطور که زیبایی چهره و آرایش در مجالس اهمیت دارد، زیبایی و درخشش مو ها هم به همان اندازه در استایل شما مهم است و آرایشگر ها با تکنیک های مختلف شنیون این زیبایی را به وجود می آورند. برای انتخاب بهتر مدل های شینیون شما میتوانید از قبل این مدل ها را در اینترنت جستجو و مدل دلخواه خود را پیدا کرده و با آرایشگر خود درباره ی آن صحبت کنید.

به طور کلی شنیون به چند دسته تقسیم میشود. کاملا بسته، نیمه باز، باز.

مدل کاملا بسته: این مدل بسیار رایج و طرفداران زیادی دارد و بعد از اتمام کار با استفاده از اکسسوری هایی مثل تاج های جواهر، گل های طبیعی، گلسر زینت داده میشود.

مو های کوتاه میتوانند با استفاه از اکستنشن مو این مدل را امتحان کنند.

انواع بافت مو در سالن ها:

از دیگر راه های زینت دادن به مو بافت مو است. امروزه مدل های مختلف بافت مو پیدا شده که باعث جذابیت مو میشود. کیفیت بافت مو به مهارت شخصی که اینکار را انجام میدهد بستگی دارد. از بافت مو در شینیون ها ی مختلف نیز استفاده میشود.

تنوع رنگ و مش مو :

رنگ مو عملی است که برای مخفی کردن مو های سفید و یا تغییر رنگ مو های طبیعی در آقایان و بانوان انجام میشود. و یکی از مهارت های حرفه ای این تخصص ترکیب رنگ ها و در آوردن رنگ مو های خاص است.

برای روشن کردن مو ابتدا باید رنگدانه های مو رو از بین برد به این عمل دکلره میگویند.

اکسیدان ماده ای است که به عنوان کاتالیزور در رنگ مو استفاده میشود و باعث رنگ پذیری بهتر مو، جلوگیری از قرمزی مو، روشن تر شدن مو و ماندگاری بیشتر رنگ مو استفاده میشود.

نسبت اکسیدان به رنگ بسیار مهم است و در برند های متفاوت مختلف است. و بر روی بروشور آن ذکر شده. ولی به طور معمول نسبت 1 به 2 دارد. یعنی اگر یک تیوپ رنگ استفاده کردید دو برابر اکسیدان نیاز است. بهتر است مارک رنگ مو و اکسیدان یکسان باشد.

مش واژه ای به مفهوم روشن شدن قسمت هایی از مو است. به این عمل در زبان لاتین و کشور های دیگه لایت گفته میشود. لایت به معنی سه درجه روشن تر شدن مو نسبت به رنگ پایه است.

انواع روش های لایت:

لایت شانه ای: بعد از مخلوط کردن رنگ مو، رنگ را به دندانه های شان زده و شانه را به از بالا ب پایین مو لایه به لایه کشیده.

لایت با کلاه: این روش برای موهای کوتاه مناسب تر است و باعث رنگ به صورت سوزنی شده، بعد از سر کردن کلاه مو ها را از سوراخهای کاه بیرون کشیده و بعد مواد رنگ را به مو های بیرون کلاه آغشته کرده.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 5 = سه