کاشت ناخن حرفه ای در پاسداران با کلبه الهه

کاشت ناخن حرفه ای در پاسداران

در این مقاله از کلبه الهه کاشت ناخن حرفه ای در پاسداران سعی کرده ایم شما را با انواع کاشت آشنا کنیم و شما را در انتخاب کاشت ناخن کمک کرده باشیم ، پس با ما همراه باشید ، در سال های اخیر کاشت ناخن در میان خانم ها بسیار محبوب تر از گذشته شده است و افراد زیادی با این روش دست های خود را آراسته و زیبا می کنند. جالب است بدانید که معمولا افرادی که یک بار کاشت ناخن را امتحان می کنند به این مدل زیبای آرایشی علاقمند می شوند؛ زیرا از این طریق می توانند همواره ناخن هایی جذاب، خوش فرم و یکدست داشته باشند. پس همراه ما باشید تا انواع مختلف کاشت ناخن یا ناخن مصنوعی را به همراه مزایا و معایب هر یک از آنها بررسی کنیم و در عین حال به خطرات و آسیب های احتمالی کاشت ناخن نیز اشاره کنیم. بنابراین اگر تا به حال تجربه کاشت ناخن را نداشته اید، اما به انجام آن علاقمند هستید میتوانید همین حالا با متخصصین زیبایی کلبه الهه تماس بگیرید و بهترین نتایج را برای خود به ارمغان بیاورید .

مطالب مرتبط : برای دیدن ورکشاپ های مراقبت زیبایی کلبه الهه میتوانید از سایت دیدن فرمایید . 

 

تاریخچه کاشت ناخن

اولین کاشت ناخن پودری با دندان پزشکی مرتبط بوده است. در سال ۱۹۵۴ میلادی دندان پزشکی به نام فرد اسلک تصمیم گرفت تا برای ترمیم موقت ناخن شکسته خود راه حلی پیدا کند و ناخنی مصنوعی بسازد. او پس از انجام آزمایش های مختلف و بررسی مواد شیمیایی و روش های گوناگون، موفق به تاسیس شرکتی شد که پایه گذار کاشت ناخن بود.

با اینحال نخستین باری که فردی تصمیم گرفت برای جذاب تر نشان دادن ناخن های خود از روشی جدید استفاده کند دهه ۱۹۵۰ میلادی نبود؛ زیرا ناخن های بلند در دوره های مختلف تاریخ مد بوده است. برای مثال در مصر باستان خانم ها از ناخن بلند به عنوان نمادی برای نشان دادن جایگاه بالای اجتماعی خود استفاده می کردند و خانم های مصری نیز از عاج فیل و طلا استفاده می کردند. در قرن نوزدهم نیز خانم های یونانی از پوست پسته به عنوان نوعی کاشت ناخن بهره می بردند.

انواع مختلف کاشت ناخن

-کاشت ناخن با ژل یا ژلیش ناخن

ژل ناخن یکی از محبوب‌ترین روش های کاشت ناخن است که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ هرچند که همه سالن‌های زیبایی برای کاشت ناخن از این روش استفاده نمی‌کنند، چون استفاده از ژل به تبحر بیشتری نیاز دارد و گران‌تر از سایر روش‌هاست.

کاشت ناخن با ژل را نباید با ژلیش ناخن اشتباه گرفت؛ ژلیش ناخن درواقع نوعی لاک است که توسط دستگاه UV یا اشعه فرابنفش، خشک می‌شود و ماندگاری زیادی دارد. ژل ناخن به سه مدل پلی‌ژل یا همان تیوپی، ژل کاسه‌ای یا ژل‌بیلدر و لمینت ناخن تقسیم می‌شود. ژل کاسه‌ای نسبت به پلی‌ژل شل‌تر است و کشسانی بیشتری دارد.

از لمینت برای کاور کردن ناخن استفاده می‌شود. لمینت فرم ناخن را چندان عوض نکرده و آن را خیلی برجسته نمی‌کند؛ درعوض استحکام و دوام آن را زیاد می‌کند و در هنگام ترمیم، لازم نیست تمام مواد قبلی را از روی ناخن برداشت. هنگامی که ناخن خود را لمینت می‌کنید، باید زودتر از زمانی که از ژل استفاده می‌کنید برای ترمیم به ناخن‌کار مراجعه کنید؛ اما پلی‌ژل دوام بیشتری دارد و تا یک ماه هم روی ناخن ماندگار است.

رایج‌ترین و محبوب‌ترین روش کاشت ناخن بااستفاده از ژل، پلی‌ژل است. پلی‌ژل به‌صورت تیوپی بوده و رنگ‌های مختلفی مثل هلویی، گچی، کلیر و نود دارد.

به‌طور کلی اگر بخواهیم به این سوال رایج جواب دهیم که کاشت ناخن با ژل بهتر است یا پودر، ما روش ژل را باتوجه به مزایای زیادش پیشنهاد می‌کنیم.

مزایای کاشت ناخن با ژل

بدون بو، به‌دلیل استفاده نکردن از لیکوئید
غیر سمی
ظریف‌تر و طبیعی‌تر شدن ناخن
سرعت بیشتر کار
دوام بسیار زیاد
استحکام زیاد

معایب کاشت ناخن با ژل

گران‌تر بودن
وقت‌گیر بودن ترمیم مجدد آن

-کاشت ناخن ژل ایکس در کلبه الهه

کاشت ناخن ژل ایکس یا اکسپرس یکی از سریع ترین روش های کاشت ناخن است. در این روش کاشت، از تیپ ناخن و ژل استفاده می شود. در حقیقت تفاوت این روش با تیپ گذاری این است که به جای استفاده از چسب ناخن، از ژل استفاده می شود و به همین دلیل نیز دوام و استحکام ناخن های کاشته شده بیشتر می گردد.

در این روش ابتدا به زیر تیپ ناخن ژل زده می شود و سپس روی ناخن فشار داده می شود. در نهایت نیز ناخن ها زیر لامپ UV یا LED قرار داده می شوند.

تیپ هایی که در روش کاشت ناخن ژل ایکس استفاده می شوند بی رنگ هستند، بنابراین اگر می خواهید ناخن هایی با لاک های رنگی داشته باشید، باید از مانیکور ژلیش استفاده نمایید.

مزایای کاشت ناخن ژل ایکس

سرعت بالا و سهولت فراوان
شکل ها و اندازه های از پیش طراحی شده
امکان جدا کردن آسان توسط استون

معایب کاشت ناخن ژل ایکس

ماندگاری کمتر نسبت به روش های دیگر
استحکام کمتر نسبت به روش های دیگر
محدودیت انتخاب شکل و اندازه
لزوم دقت بالا در هنگام کاشت ناخن به منظور عدم ایجاد فاصله یا حباب در زیر ناخن ها
امکان خراب شدن در صورت تماس ناخواسته با استون یا سایر محصولات شیمیایی

-کاشت ناخن فیبری

کاشت ناخن فیبری یا کاشت با فایبرگلاس به همراه هارد ژل انجام می شود. در این روش از رشته های نازک فیبر استفاده می گردد و بر روی آن ژل زده می شود.

از کاشت ناخن فیبری برای ایجاد اکستنشن ناخن کوتاه و متوسط استفاده می شود و ناخن ایجاد شده بافتی نازک و مستحکم پیدا می کند. کاشت با این روش کمک می کند تا ناخن هایی طبیعی با انحنایی مناسب داشته باشیم. از این روش اغلب برای ایجاد ناخن های مربعی استفاده می گردد.

مزایای کاشت ناخن فیبری

بافت نازک
ظاهر طبیعی
دوام و ماندگاری بالا
مناسب برای ترمیم ناخن های شکسته

معایب کاشت ناخن فیبری در کلبه الهه

دشواری در دستیابی به فرم دلخواه
تغییر شکل دادن با رشد طبیعی ناخن ها (اگر ناخن ها به طور طبیعی به سمت پایین رشد کنند، ناخن مصنوعی نیز همین شکل را پیدا می کند)
نامناسب برای ناخن های بلند
نیازمند استفاده از هاردژل یا ژل بیلدر

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم چندین مدل کاشت ناخن را برای شما بازگو کنیم و تمامی مزایا و معایب کار را هم برای شما بگوییم ، در آینده این مقاله تکمیل تر میشود و انواع مختلف دیگر کاشت ناخن به مقاله اضافه میشود ، شما هم اگر سوالی در ذهن دارید درباره کاشت ناخن میتوانید در پایین همین صفحه از ما بپرسید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یک + 2 =